Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

20 DPO: doki, DPO 21: végre erős csíkok (BFP!!)

2009.12.03. 18:56 - Bee001

Címkék: teszt baba nodoki

Szerdára belémrakódott a para rendesen, hogy túl halvány a tesztem (lsd alsó kettő), ezért elmentem a dokihoz szerdán. Csütörtökön rendel a magándoki, gondoltam nem adok ki 10 rugót, ha nem látszik az UH-n semmi, próbáljuk ki a rendelőintézetet. Reggel odatelefonáltam, ki van ma, hát a bunkókám (dr. "ne görcsöljön", majd letagadja, belém köt), na mind1, úgyis ő írta fel a progeszteron beutalót, majd úgy kezdem, elmondom annak az eredményét.

Elmentem du 2-kor, gondoltam, ilyenkor nincsenek sokan (bejött, ha ide kell jönni, alkalmazni is fogom ezt az időpontot). Elmeséltem neki a kályhától (14 hónap sikertelen próbálkozás után...) majd a sztori vége az émelygés, hányinger és 4 + teszt volt. Megvizsgált ultrahangon, felém volt fordítva a monitor, néztem visszafojtott lélegzettel, erre elfordította. Egy pillanatra megállt bennem az ütő, de aztán közölte, hogy még csak egy nagyon pici gyanús foltot lát ("az lehet ugyan petezsák"), ez ilyen "felpuhulás"...

Jöjjek vissza egy hét múlva. Kérdeztem, hogy nem kell-e vérvétel amiatt, hogy csak Clostival jött össze, de azt mondta, hogy csak akkor küld vv-re, ha már látszik UH-n... Hát nem nyugtatott meg, de próbálok pozitív lenni, és arra gondolni, hogy nem, nem, nem lesz semmi baj.

Azt mondta, szedjek MagneB6-ot (3x1), folsavat (1x1), és terhesvitamint. Utóbbit eddig is szedtem. Kímélő életmód, véletlenül se emelgessek. Be vagyok-e oltva H1N1 ellen? Mondom nem. Akkor várjon a 12. hétig. Remélem ezzel sem lesz gond, a média folyamatosan paráztatja a népet. 12 hetesen már január dereka lesz. Majd akkor eldöntöm, mi legyen.

Egyébként meglepően normális volt. Tényleg igaz az, hogy frusztráltak a régóta "próbálkozóktól", nem tudnak mit kezdeni ezzel, nem is értenek hozzá, 1 év után a nőket meddőségi centerekbe, Kaáliba küldözgetik. A terhesgondozás már rutinpálya, most sokkal nyugodtabb volt a doki, előzőleg meg 2 mp alatt felhúzta magát.

Lelet:

BV: alig nagyobb, felpuhult, grav jellegű uterus, szabad környezet. Douglas szabad.

UH: 48x65mm átm uterusban grav-ra utaló jel még egyértelműen nem ábr. Az uterusban és környezetében kóros nem látható. A kismedencében norm. áramlási viszonyok. Douglasban folyadék nincs.

DG: Korai grav susp

Másnap, továbbparázva a hCG miatt csináltam újra tesztet, a kép minőségért újfent bocs (csak természetes fénynél tudok makrózni) itt már full erős két csík! Amit ma tanultam A-tól: angolul ez BFP! azaz Big Fat Positive! :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



süti beállítások módosítása