Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

Új ciklus & nem-terhes project

2010.01.12. 17:14 - Bee001

Címkék: hormon baba menzesz

Két napja pre-menstruációs tüneteim voltak. Mondom mi ez? Meg fog jönni? Vagy ellenkezőleg, ovulálok? Erre ma, 12 nappal a műszeres befejezés után megjött. Nem pötty, viszonylag rendesen. 12 nap? Nem rohadt korai ez? És ha valami gond van?? Hívom a dokit, nem veszi fel. Gondoltam, írok neki sms-t, tudom, hogy nem válaszol, de legalább, ha bajt jelent, majdcsak szól. Fogtam a tavalyi és az idei naptárat, és kiszámoltam: a vetélés első jele (mikor rózsaszíneztem) 29 napja volt. Tehát valszeg erről lehet szó. Meg remélem, a petefészek-ciszta le akart válni. Délután sikerült elérni a dokit, ne aggódjak. Oké.

Akkor viszont örülünk. A következő gondolatom az volt, hogy hurrá, előrébb jött a következő próbálkozás ideje! Most megjött, 1. nap, ez a ciklus a hormonvizsgálaté, a következő éles! Ha újra időben jön meg, és egyből összejön (minő önbizalom), a szülés várható ideje akár november 21 is lehet!

Még egy gondolatom támadt. Kb 30 napom van renitenskedni. Utána megint óvatosnak kell lennem, vigyáznom kell. Kell egy nem-terhes project. Egy csomó mindent meg akarok csinálni előtte:

  • Fessem be a hajam (utsó pillanatban, hogy terhesen minél később kelljen majd) BE VAGYOK JELENTKEZVE KEDDRE - 02.09.)
  • Minden nap a kádban fogok fürdeni addig :-))) (EDDIG PÁRSZOR SIKERÜLT)
  • Eszek tiramisut, madártejet (MINDKETTŐ PIPA)
  • Iszok alkoholt (PIPA)
  • Csinálok fasírtot
  • De szedem a terhesvitamint, folsavat, magnéziumot (MINDENNAP, PIPA)
  • BEADATOM A H1N1 oltást, meg a szezonálist is (PIPA 01.18)
  • Nem fogyózom, le van tojva, max kisebb adagokat fogok enni, vigyázok a súlyomra. (PIPA)

Pénteken el is megyek a házi orvoshoz az oltás miatt.



süti beállítások módosítása