Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

CN 17: doki, cikluskövetés

2010.09.06. 18:13 - Bee001

E: 11 mm, jó 23 és 20 mm-es tüsző. Még nem repedt meg egyik sem. Elmondtam a dokinak, hogy elutazott a férjem, kiszámolta, hogy órája volt az utolsó érintkezés, hozzáadott még 24-et, és úgy döntött, nem adja be a tüszőrepesztőt. (Azzal holnapra repedne meg) Bízzuk a természetre. Az én olvasatomban ez annyit jelent: túl sok esélyünk nincs ebben a hónapban - ha már nem is terheli a szervezetem ezzel a hormonnal. De nem izgatom magam rajta, most nem is fogok vele foglalkozni, nem reménykedem, nem számolgatok, stb. Várom a 21-ét, kb akkor kell megjönnie, essünk túl rajta, majd a következő hónapban több esély lesz. Egy db hcg tesztem van, azt max 22-én reggel elnyomom. Aznap kell menni hcg+progi vérvételre is - ha nem jön meg. Előtte 15-én terheléses glükóz+inzulin vérvétel (2 pálcikás cuki :-)), ott is derül ki egy s más, illetve másnap, a konzultáción. Kb ennyi a szeptember.

Kérdezték többen, miért lettem ilyen szűkszavú... Nos azért, mert kaptam olyan tanácsokat, amik pl ellentmondtak az orvosom utasításának, akihez járok, aki vizsgál, és akinek fizetek ezért. Illetve azért, mert nem akarom, hogy mindenki azt olvasgassa, mi van a bugyim alatt. Mármint részletesen, mit gondolok, mennyire foglalkoztat, miért foglalkoztat annyit, miért nem keresek más elfoglaltságot (óó, még találok is). Amúgy többet nem is foglalkozom ezzel, mint amit itt leírok, tehát mostanában, ha akarnék, se tudnék többet írni. Nem akarom a netet bújni, hogy miért nem jön össze, mivel lehet gond, mit kellene még kivizsgálni, milyen varázslat / kezelés / stb kellene, megmondta a doki, hogy el kell kapni a pillanatot, amikor a hormonok is úgy állnak és minden szükséges körülmény ideális (a méhecske rászáll a bibére, a gólya rászáll a házunkra, stb :-D), és akkor majd összejön (bohóc lesz a fiókban, bekapom a legyet :-DDD). Ha meg nem, még pár hónap, és lehet, hogy meg kell csináltatni a laparoszkópiát az endometriózis miatt. Lehet, hogy anélkül feleslegesen is próbálkozunk. De lehet, hogy nem emiatt van, és azzal sem leszünk előrébb. Ki tudja. De még mindig nincs itt az ideje ezt eldönteni. Szépen folyjanak a dolgok a maguk medrében, szeretgetjük egymást, és nem amikor kell, hanem egy bizonyos időszakban sűrűbben, és ennyi. Elmegyek a dokihoz, a vérvételre, uh-ra, amikor kell, beszedem a gyógyszert, amit kell, aztán majd lesz valahogy.

 

Úgy még sosem volt, hogy sehogy se lett volna.

Na, ez most übermodorosch lett.



süti beállítások módosítása