Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

Október 6.

2009.10.07. 20:51 - Bee001

Címkék: baba en egeszsegugy nodoki vervetel

A múlt héten a nődoki által kiadott házifeladatot próbáltam kedden előkészíteni, miszerint el kell mennem vérvételre -  18., 21. és 23. nap - ezek közül kell kettőt választani. Matekozom: 

18. nap    most csüt
21. nap    vasárnap
23. nap    jövő kedd
 
Vasárnap ugye kiesik.
 
A doki azt mondta, ő a 11. kerületbe küld, de mehetek a lakóhely szerintihez is. A 11. kerületi k messze van nekem, és mostanság a főnököm nem akar még fél napokra sem elengedni, mert egy csomóan szabin vannak. És hisztizik. És hallgathatom.
 
Marad a helyi. Három helyen vesznek vért, meghatározott napokon:
 
Rendelőintézet         mindennap 7-től, messzebb van, és 500-an vannak, és hiába mész oda 5-re, az első 200 a cukorbeteg. (Értem én, és elfogadom, csak a meló...)
HO Rendelő 1          kedd, szerda 7-
HO Rendelő 2          péntek 7-
 
De! Mivel magándoki írta fel, gondoltam rácsörgök a Rendelő 2-re (ott van a honlap szerint csüt, pént, de egyrészt kiderült, hogy most 2 hétig pont nincs csüt, másrészt nem fogadnak, és a többi helyen is csak akkor fogadnak, ha a háziorvos is ír egy beutalót. Köszi. Háziorvos: kedd, szerda, csüt  8-12-ig, péntek 14-18
Most mehetek holnap reggel 8-ra új beutalóért, megint egy késés, csüt akkor csak r.intézet, és talán a jövő keddet megúszom, és mehetek rendelő1-be 7-re, és be tudok érni időben.
Áááááá.
 
Később megpróbálkozom egy közeli magánklinikával, a honlap szerint csinálnak mindenféle vérvizsgálatot, hívom őket. Erre ők: csak SZERDÁN van vérvétel. Pafff.
 
Gondolok egyet, felhívom a rendelőintézet laborját, hogy ott is megerősítsék vagy cáfolják a R2 állítását. Sajna kell az állami beutaló. De nagyon kedvesen közlik, és még tippet is adnak: menjen a nőgyógyászatra, kérjen ott. Nosza, vissza a recepcióhoz, kérem a lukdokikat. Ma fél 7-ig van rendelés.
 
Majd végiggondolom a logisztikázást, és rájövök, hogy azért fizettem ki 10ezret a jóhírű, belvárosi nődokinak (plusz benzin, parkolás), hogy ne kelljen a helyi "sztk"-ban órákat várnom a tömegben, hisztiző nők között (mindig vérre megy, hogy ki ki után jön, mindig vita van). Röhej ez a magyar egészségügy. De komolyan.
 
Munka után vágta a dokihoz, a szokásos tömeg, a szokásos hiszti + bónuszként egy hagngosan cuppogó, látványosan nyalakodó tinipáros, akiktől mindenki agylogot kap. Többen megjegyezték, hogy nem itt kell megcsinálni a gyereket, vagy ha mégis megteszik, azt még nem fogja kimutatni az ultrahang. Vagy jó lenne, ha megvárnák, míg sorrakerül a csaj, és megkapja a fogamzásgátlót. De nem vagyok irígy... :-DDD
 
7 is elmúlik, mire végre sorra kerülök, előtte órákig filózom, hogyan adjam elő ezt a nődokinak, mire úgy döntök, nem kertelek. El is mondom neki, hogy mi a helyzet, úgy ahogy van. Mire Ő először felhúzza a szemöldökét, majd közli, hogy tulajdonképpen szereti az egyenes beszédet, és szó nélkül adja a beutalót. Bingó.
 
Alig várom a csütörtököt. Meg a jövő keddet. Meg hogy menjek az eredményért. Meg hogy vigyem a jóhírű, belvárosi doktor úrhoz, ahol csak a parkolás 375 ft per óra.



süti beállítások módosítása