Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

14 DPO: Valami van...

2009.11.26. 08:37 - Bee001

Címkék: teszt baba

Ma kellett volna megjönni, két napja a jósteszten (LH teszt használható jóstesztként a mens. esedékessége előtt, reggeli vizeletből - ha van csík, utalhat babára), szóval két napja a jósteszten semmi, tegnap halvány csík. Épp ezért ma reggel kiugrottam az ágyból hajnalban, és mentem tesztelni. A Clearblue teszre az volt írva, hogy 4 nappal a mens előtt már kimutatja, de nem mertem idő előtt ellőni. Sajnos rossz minőségű a kép, de látszik, hogy nagyon halványan ott a csík! Megcsináltam, és 2-3 perc múlva megjelent a halvány csík, majdnem felsikítottam, remegett mindenem, le kellett ülnöm. Mentem, felébreszettem a párom, és mondtam neki, nézd, nézd...!!! Jó, de mit kell nézni? Hát, azt, hogy ha kicsit is +, akkor terhes vagyok! Persze még nem biztos, de nagyon úgy néz ki. Félálomban motyogta, hogy ügyes vagy, erre én azt mondtam, nem, te vagy ügyes!!! Magammal vittem a tesztet, és napközben belekukkoltam a táskába, hogy nem álmodtam-e :-))))

Tünetekről: hétfő óta émelygés, hányinger, szédülés, nyáladzás, fémes íz. Az émelygés egyre erősödik, és nem reggeli, hanem egész napos - illetve hullámzóan elő-elő tör. Főleg, ha éhes vagyok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18. nap peteérés

 

10 DPO 28. nap kb 1-2 órás múló rosszullét este, mikor már elfáradtam

11 DPO 29. nap délutáni rosszullét, nyáladzás

12 DPO 30. nap délután, esti rosszullét, fémes íz - LH teszt reggel: semmi

13 DPO 31. nap délutáni, esti rosszullét - erősebb - LH teszt reggel: halvány csík

14 DPO 32. nap reggeli rosszullét, majd egész napos hullámzó rosszullét



süti beállítások módosítása