Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

A terv

2010.01.08. 18:07 - Bee001

Címkék: baba vizsgalatok

 

Ahhoz, hogy dönteni tudjak, össze kell gyűjtenem pár adatot. Találtam egy magánklinikát, amit már sokan dicsértek, hogy nagyon korrektek, és szinte minden problémát körbe tudnak járni, ami a fogantatás illetve a baba megtartásában felmerülhet. Annyi mindennel bombáztak mostanában, kimásolom ide, mi mindent végeznek ott el, ami nekem kicsit is szóba jöhet. Egy helyen, lehet, hogy egyetlen vérvétellel, illetve pár vizsgálattal.
 
Endokrinológia:
Az endokrinológiai szakrendelés nemcsak a petefészek-működés zavarait okozó PCOS felderítését, hanem egyéb hormonháztartással kapcsolatos elváltozások diagnosztizálását és kezelését is elvégzi.
·         menstruációs zavarok, valamint a női terméketlenség hormonális okai
·         a pajzsmirigybetegségek kezelése,
·         az agyalapi mirigy (hipofízis) működészavarainak vizsgálata
 
Belgyógyászat:
A belgyógyász szakembereink elsősorban a metabolikus szindróma tünet együttesétől szenvedő egyének szűrését, kezelését végzik. Tünetei:
·    elhízás, magas vérnyomás, magas vérzsír szintek
·    cukorbetegség vagy azt megelőző állapot (inzulinrezisztencia)
Első szakorvosi vizsgálat: 12.000 ft
 
Nőgyógyászat - meddőségi szakrendelés:
·     cytológia, hüvely bakteriológiai és chlamydia mintavétel 4800 ft / db
·     HPV mintavétel és immunizálás 7500 ft
·     hüvelyi ultrahang vizsgálatok
·     vérvétellel végzett hormonvizsgálatok 1900-2500 ft/db
·     cikluskövetés hüvelyi ultrahang segítségével 5000-7500 ft
·     petefészek stimulációs kezelések
Első szakorvosi vizsgálat: 12.000 ft
Cikluskövetés csomag (min.2 alkalom UH 30 napon belül): 5000 – 7500 ft / alkalom, 3 alkalom után ingyenes
STD csomag (4 kórokozó) 15500 ft
TORCH (szerológiai vizsgálat): 16500 ft (Toxoplasmosis, Rubeola, Listeria,  Chlamydia, Cytomegalo vírus, kanyaró elleni védettség vizsgálata)
 

Arra gondoltam, hogy bejelentkezek egy nőgyógyászati vizsgálatra, elmondom, hogy mi minden volt velem (hormonproblémák, Closti, blighted ovum, stb), és kikérem a véleményüket.

Mert idegesít, hogy a dokim olyan könnyedén elintézte azt a petefészek-cisztát. Meg be vagyok tojva a kórokozóktól. Nem akarok ezen elcsúszni legközelebb. Ha nincs semmi baj, tapsikolni fogok. És nem fogom azt gondolni, hogy hiába volt. Valószínűleg meg fog nyugtatni a dolog. De az is lehet, hogy csak egy vizsgálatra megyek el. Majd eldöntöm ott, akkor, vagy azután.



süti beállítások módosítása