Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

Harmadik hét: 03.08 - 03.14.

2010.03.07. 18:31 - Bee001

Címkék: ir dieta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 HÉTFŐ 

Reggeli: Kávé édesítővel. 2 szelet tk toast kenyér (21 g CH), füstölt főtt tarja, főtt tojás, sajt, kaliforniai paprika, retek

Tízórai: Natúr joghurt 6.2 g CH, 5 dkg mirelit gyümölcs (eper, szeder) 3.3 g CH, 10 dkg körte 12 g CH

Ebéd: Csirkemellpaprikás, zöldséges teljesőrlésű galuska, kovi ubi, kapucsínó édesítővel. 50 g CH. Egy kocka csoki 3.8 g CH. Egy kocka a táblából. Ennyi jutott a sok nőnapi csokiból, a többi ment a zuramnak.

Uzsonna: 20 dkg körte 24 g CH

Vacsora: icipici adag vadas durumtésztával 20 g CH, fél diabetikus süti (joghurtos, maracujás)  11.9 g CH 7 dkg ananász 8.4 g CH

Összes napi CH: 160.6 g

KEDD

Reggeli: Kávé édesítővel. 3 szelet tk toast kenyér (30 g CH), sajtkrém, sajt, pulykasonka, retek, kaliforniai paprika (1/8)

Tízórai: 16.66 dkg ananász (friss) 20 g CH

Ebéd: Pulykagulyás (csak a pár db húst ettem meg belőle), Rántott gomba, rizi-bizi (barnarizs) (egy maréknyit ettem), light tartár. 1 mandarin. 50 g CH

Uzsonna: 16.66 dkg ananász (friss) 20 g CH

Vacsora: 3 szelet toast (30 g CH), pulykasonka, sajtkrém, főtt tojás, retek, paradicsom

Összes napi CH: 150 g

SZERDA

Reggeli: Kávé édesítővel, kávétejszínnel. 3 szelet tk toast kenyér (31.5 g CH), pulykasonka, főtt tojás, retek, kaliforniai paprika.

Tízórai: 10 dkg répa 8.1 g CH

Ebéd: Gödöllői göngyölt pulykamell, petrezselymes sült gomba, 2 szelet tk toast kenyér, 1 mandarin. 50 g CH

Uzsonna: natúr joghurt 6.8 g CH, mirelit eper, szeder 3.3 g CH

Vacsora: 2 szelet tk toast, virsli, mustár, 16 dkg körte  40 g CH

Utóvacsi: 1 cs diabetikus vaníliás nápolyi, 21.2 g CH

Összes napi CH: 160.9 g

CSÜTÖRTÖK

Reggeli: Kávé édesítővel, 3 szelet tk toast kenyér (31.5 g CH), májkrém, kaliforniai paprika

Tízórai: 1 narancs, 1 kivi

Ebéd: sovány fokhagymás kacsamell, pezsgős párolt káposzta, 2 szelet tk toast kenyér, kávé édesítővel, 1 db nutellás palacsinta - igen, ez utóbbira nem vagyok büszke, senki ne csinálja utánam, mert a meforal meg is büntetett: szédülés, émelygés... Tanultam belőle.

Uzsonna: 1 narancs, 1 kivi

Vacsora: 3 szelet tk toast, tojáskrém újhagymával, körte

 

PÉNTEK

Reggeli: Kávé édesítővel, 3 szelet tk toast kenyér (31.5 g), angolszalonna, főtt tojás, retek

Tízórai: 2 dl 100%-os narancslé 18.4 g CH

Ebéd: Sonkával gyöngyölt csirkemellfilé, amerikai káposztasaláta, 2 sz tk toast, kávé édesítővel, kávétejszínnel, 1 narancs

Uzsonna: Ela vaníliás (diabetikus) nápolyi 21. 2 g CH

Vacsora: 1 db korpás zsemle 25 g CH, körözött, kaliforniai paprika.

 

SZOMBAT

Reggeli: Kávé édesítővel, kávétejszínnel, 1 db korpás zsemle, angolszalonna, főtt tojás, retek

Tízórai: 15 dkg kivi

Ebéd: tejszínes, fehérboros csirkemellcsíkok barnarizzsel

Uzsonna: natúr joghurt 6.8 g CH, mirelit eper, szeder 3.3 g CH, édesítő

Vacsora: harmad adag tejszínes, fehérboros csirkemellcsíkok barnarizzsel, harmad körte

 

VASÁRNAP

Reggeli: Kávé édesítővel, kávétejszínnel, 2 szelet tk toast kenyér (21 g), májkrém, kaliforniai paprika

Tízórai: elfelejtettem

Ebéd: tönkölyliszttel panírozott rántotthús, sültkrumpli, csemege uborka, light kóla. Diabetikus nápolyi.

Uzsonna: körte

Vacsora: sültkrumpli ketchuppal

 



süti beállítások módosítása