Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

Aki sokat markol, keveset fog

2010.05.29. 18:37 - Bee001

Címkék: hiszteroszkopia laparoszkopia

Gondoltam, bevetem magam, felhívtam a dokit pénteken, hogy fáj a petefészkem, nem lehet, hogy az endó nő, és ki kellene azt onnan venni mielőbb? Erre közölte, hogy ha be van gyulladva, akkor nincs műtét! Pfff. Ügyeskedni akartam, és így jártam. Amúgy már nem is fáj, csak úgy éreztem, ez talán visszatereli a dokit az eredeti felállásra, hogy egyszerre csinálja meg a hisztot és a lapart - egyszer kell altatni, egyszer kell felgyógyulni, és nem utolsó sorban már a következő ciklusban próbálkozhatnánk! Tudom, ne legyek türelmetlen, de január óta csak húzzuk az időt. Először gyógyuljak ki a vetélésből, utána kiderült az IR, diétázzak, jó lett a progeszteron, de kiderült a méhsövény, meg az endó ami nő, nő... és akkor most ez a dupla műtét pontot tehetne végre a végére, de nem.

Menjek be hétfőn, (hívjam fel a titkárnőjét, kérjek időpontot) megvizsgál. 
 
Elegem van!!!! Kezdek megőrülni...
 
Most kirándulhatok megint fel a hegyre – tök messze van.
 
Próbálom nyugtatgatni magam, mert rájöttem, hogy a stresszesebb hónapok azok, amikor elhúzódik a ciklusom, és az is időhúzás. Azt hiszem, akármilyen dühítő, legjobb, ha nyugton maradok, és nem pattogok, mert a végén meg sem műt - se hiszto, se lapar. Ezek szerint nem annyira jó haverja az MM-es doki, aki odaküldött, mert épp úgy kezel majdnem, mintha az utcáról estem volna be (bezzeg a magánrendelőjében másképp beszélt). És ha feldühítem, mondhatja azt is, hogy én valójában helyileg nem is oda tartozom. Ráadásul az MM-es külföldön nyaral még június 21-ig, fel sem tudom hívni, hogy győzze már meg...
 
Lenne pénzem a magánklinikára is - 65.000 a hiszto, 280.000 a lapar, de azt a gyed-es időszakra raktam el. Ha elköltöm, akkor leszek xarban, ha meg nem, akkor el sem jutok odáig..? Áhh. Ha ez a doki csak a hisztot csinálja meg, már annyival is kevesebbet kell, ha végül mégis a magánklinikán kötök ki a lapar végett.
 
Úgyhogy egész hétvégén terelés van, gondolatelterelés: bevásároltam, főztem, takarítottam, pakoltam, nagymostam, elmentem shoppingolni, kutyáztam, tv-ztem, neteztem. Megyek is, szórakozni.
 

 



süti beállítások módosítása