Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

DPO 11

2010.08.16. 18:16 - Bee001

Béta-HCG serum: 3.0 mIU/ml

Progeszteron: 27.3 nmol/l

A doki szerint még van egy kis esély*, mert korán vagyunk, de én nem akarom beleélni magam egy cseppet se. Amiatt, hogy alacsony a progeszteron clostilbegyt nélkül, a köv hónapban szedjek megint clostit. De nincs időm sem kedvem keseregni, fáradt vagyok, olyan vagyok, mint a mosott kaki. *Amíg tünet van, addig azerinte reménykedhetem. És mondta is, hogy vannak nők, akik már szinte másnap érzik, hogy megfogant ott valami, valaki... És ha összejön, majd kottázzam le neki, napról napra, hogy mikor miket éreztem...! Olyan szinten egy hullámhosszon vagyunk a dokival, hogy én ezt megcsináltam a múlt hónapban, ebben a ciklusban nem, mert volt, aki kiröhögött emiatt, de mégis, elfér az ott a jegyzetekben. Ez nem arról szól, hogy egész nap azon filózom, hogy mit is érzek, mit is érzek, hanem hoppá, mááá megint mitől vagyok rosszul, mééé büdös ez vagy az... ( a hús, a kávé meg a munka :-D)

Úgy döntöttem, nem idegeskedem, nem reménykedem. Megpróbálom közömbösen viseltetni, bármi is lesz. Ha ott van, és megmarad, akkor is meg fog, ha nem izgulom szét magam. Majd 4-5 nap múlva, ha még mindig van tünet, és nem esett le a hőm, megint tesztelek egyet. Ki is kapcsolom most ezt a témát addig, megyek, alszom egyet.


 



süti beállítások módosítása