Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

Gondolatok

2010.09.28. 19:33 - Bee001

Tegnap óta párszor eszembe ötlött ez a lombik dolog, de nem nagyon tudtam még helyretenni. Nem is akarom, pláne nem erőszakosan. Úgy gondolom, az idő meghozza majd a letisztult gondolatokat. De azért leírok pár dolgot. Lehet, hogy bizonyos dolgokat nem jól tudok, de majd utánajárok. Majd, szépen lassan.

A lombiknál a protokoll az, ha jól tudom, hogy ha nem zárják ki, hogy csak az IVF segíthet, akkor 5 inszemináció kell, hogy megelőzze. Én nem tartom hatékony megoldásnak - nem vagyok ezzel egyedül. Én már voltam terhes, egyszer már megfogant, tehát gond nem a pasival van, nem az időzítéssel, és nem azzal, hogy mondjuk a méhnyaknyák nem engedi feljutni a spermiumokat, ekkor szoktak inszeminációt alkalmazni (ha mondjuk akkor az egyszer "véletlenül" jött csak össze - de erre meg nem adunk annyit, hogy 5x kínlódjunk). Nálunk 4 hónapja tart a cikluskövetés, biztos, hogy jó időben vagyunk együtt, és mind a négy hónapban volt peteérésem, nem is egy tüszővel. Az 5 inszem egy fizetős helyen 5x50ezer forint. A nem fizetős helyen meg 3 hónap a várakozás minden vizsgálatra.

Biztos, hogy el fogunk menni konzultációra, és majd ott elmondják, mik a lépések – akkor még mindig eldönthetjük, belemegyünk-e. De biztos, hogy nem most – voltam IR konzultáción is, az endokrinológus sokkal bizakodóbb volt, most már csak le kell, hogy menjen az éhgyomri inzulin. Úgy búcsúzott el, hogy odaadta a recepteket (Avandamet, Meforal), és hozzátette, hogy „szerintem ebben már benne van az első 12 hét adagja is”
 
Lapar után még próbálkozni spontán? Ha kiszedik az endómetriózist, akkor azért kellene egyből lombik, nehogy kiújuljon. Azt hiszem a sorrend az lesz, hogy 1. ezt a ciklust tuti megvárjuk 2. utána egy kaális (vagy valamelyik másik intézet, még körbekérdezek) konzultáció, ott megvárjuk, mit mondanak, 3. lapar (hogy előtte próbálkozunk-e még spontán és hány cikluson át, azt majd eldöntjük) 4. de lapar után jöhet a lombik. Most 3 hónapig biztos, hogy nem akarok lombikot, szeretnénk pénzt gyűjteni rá. De sokáig nem akarok szarakodni. Ha nem sikerül 3 hónap alatt, utána se fog.
 
Sok a kérdés bennem.
 
De én abban bízom, hogy meg fogjuk ezt az egész lombikot úszni. Most jól megijesztem az "alkatrészeimet", hogy viselkedjenek!!! :-) Tessék szépen és jól működni, mert jön a petri csészés bácsi!!!



süti beállítások módosítása