Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

Breaking news

2010.02.01. 16:17 - Bee001

Címkék: hormon prolactin progesteron

 
Megérkezett az első vérvétel (18. napi) eredménye. Nem rossz, de még kell a másik 2 is.
4.9 a progeszteron, a 21. nap után kellene 10 fölött lennie.
Closti előtt volt 18. nap = 1.0, 23. nap = 3.6, 25. nap = 7.9, Clostival 20 fölött végig.
A prolaktin is teljesen jó: 16.01 ng/mL (ref tartomány 1.39 - 24.20)
 
21. napi:
Progeszteron: 11.8 ng/mL
Prolactin: 17.54 ng/mL (ref tartomány: 1.39 - 24.20)
 
23. napi:
Progeszteron: 11.5 ng/mL
Prolactin: 17.09 ng/mL (ref tartomány: 1.39 - 24.20)
 
Igazából nem bántam volna, ha felmegy 15-re valamelyik nap, vagy legalább közelebb van, az is lehet, hogy a 22. napon volt a csúcs, de majd meglátjuk, mit mond a doki. Talán azt, hogy napi 1 szem Closti kell az 5 nap alatt.
Kiderül holnap. Találtam egy ilyet:
 
 
 
 

"A progeszteron vizsgálat eredményének értékeléséhez feltétlenül tudnunk kell, hogy a nő a menstruációs ciklus vagy terhesség mely fázisában van. A progeszteron szintje rendszerint a tüszőrepedés időpontjában kezd növekedni, néhány napig emelkedik, majd a petesejt megtermékenyülése esetén tovább nő, ha viszont nem következik be a megtermékenyülés, akkor csökken, ezáltal menstruációt vált ki.

 

Amennyiben a progeszteron szintje havi rendszerességgel nem emelkedik és csökken, lehetséges, hogy a nő nem ovulál, vagy nincsenek menstruációs ciklusai. Ha a szintek a terhesség korai szakában nem emelkednek megfelelően, felvetődik a méhen kívüli terhesség és/vagy magzatelhalás gyanúja. Ha több egymást követő mérés során sem tapasztalható a progeszteronszint emelkedése, gond lehet a méhlepény vagy magzat állapotával" (http://www.labtestsonline.hu/tests/Progesterone.html?lnk=3)

Néha nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy a dokim csak próbálkozik velem, és játszadozik az életemmel. Hogy lehet, el sem vetéltem volna, ha felírja az Utrogestant vagy valami ahhoz hasonlót. Most azt fogja mondani, hogy ez a prog szint jó, esetleg kicsit emeljük meg megint Clostival, és ennyi. De ha nem ír fel Utrot (mert szerinte az PLACEBO, és nincs értelme, max a lombikosoknál.), megint elvetélek? Majd harmadjára ad? Naggyon kíváncsi vagyok, mit mond holnap. Néha legbelül rettegek, hogy ez még egy nagyon hosszú, egyre cifrább történet lesz. De az időm nagy részében pozitív vagyok, és lelkileg megnyugodva várom az újabb teherbeesést, és meggyőződésem, hogy meg is fog foganni febr 23 körül, és március 9-én pozitívat tesztelek. Ezt mantrázom és ezt vizualizálom. De aztán vannak gyilkos félórák, mikor elkap a félsz. Hát ez van. Ilyen az én kis lelkem mostanság.

 
Ma olvastam egy érdekes cikket: A 30 éves nőknek alig van petesejtje



süti beállítások módosítása