Utam a családig

Babát szeretnénk 2008 augusztus óta. Utam a szülővé válásig. Egyszer már sikerült, Tamarának hívják :-) Az előzmények: Volt itt egy év spontán próbálkozás, hormonvizsgálat, Closti kúra után fogantatás, majd missed ab, majd kiderült az inzulin-rezisztencia, PCOS, endometriózis; volt méhsövényem - nem vagyok egy egyszerű eset.

Címkék

Friss topikok

  • Bee001: Nem kérek tanácsot, szakértői véleményt. Nekem az számít, amit az orvos mond. Ez a blog nem egy fó... (2013.12.11. 20:27) Imádkozzatok értem
  • Nyonyeszka: A fenébe! Annyira sanálom! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((( (2013.11.25. 20:05) Megjött.
  • Bee001: :( Én is drukkolok nektek! (2013.09.27. 19:58) Lelkem mint a bomlott cimbalom
  • Bee001: @Nyonyeszka: vágássy :) (2013.09.27. 08:23) Doki 2013.09.26.
  • Artemisz Salomvary: Szöveg(elés) :) helyett: tunderliget.freeblog.hu/archives/2011/03/ És ami szerintem nekem a legi... (2013.07.15. 22:11) Az elmúlt ciklusról

DPO 1

2010.07.07. 07:56 - Bee001

Címkék: ovulacio

Tegnap volt CN 16 = DPO 0 = ovuláció napja, produkáltam egy combos kétcsíkos LH-tesztet. Mi megtettünk mindent a cél érdekében a napokban, szóval innentől már csak várni kell 7-10 napot.

De! Úgy döntöttem, nem tárom ország-világ elé az eredményt, innentől hírzárlat. Sorry, de nem fogok ide csíkos teszteket (vagy negákat) felrakni, DPO naplót írni, kattogni, hogy mi van, ha nega, miért, ha pozi megmarad-e, nem. Egyszer már eljátszottam azt, hogy a 6. héten elmondtam egy rakás embernek és a végén azt is el kellett mondani, hogy gáz van. És a 3 hét, amíg ki nem szedték, mindenki naponta kérdezgette mi van, hogy vagyok, meg jajj te szegény. Még a saját anyámnak sem mondom el idő előtt.

Akkor elmondtam, baj lett, most nem mondom el szinte senkinek, most nem lesz baj! Tudom, érzem. Ha meg nem jön össze, akkor megbeszélem az orvosommal. Most egyébként is 3 hónap próbálkozást mondott, tesszük a dolgunkat, és kész. Három hónap múlva megmondom, hogy túl vagyok az első trimeszteren :-), vagy még mindig nem vagyok sehol. És bocs!

Ha találok hasznos infókat, felteszem ide - meddőségről, IR-ről, terhességről, stb. Ez nem csak egy napló, hanem egy jegyzetfüzet is, amit bármikor elő lehet venni (és elő is szoktam).

Bye,

Bee



süti beállítások módosítása